دستگيري 9 عضو باند سارقان خودرو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگيري 9 عضو باند سارقان خودرو
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
اعضاي 9 نفره باند سارقان كه اقدام به سرقت خودرو در سطح استان تهران مي‌كردند دستگير شدند و به 67 فقره سرقت خودرو اعتراف كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرهنگ عبدالرضا خيرخواهان، فرمانده انتظامي شهرستان شهريار در تشريح اين خبر گفت: ماموران كلانتري 16 انديشه شهريار، با مظنون شدن به سرنشينان دو دستگاه خودرو پژو در شهرك انديشه، با دستور ايست هردو دستگاه خودرو را توقيف و سرنشينان آنها كه 6 نفر بودند دستگير و به كلانتري منتقل كردند.

وي افزود: در بررسي‌هاي اوليه ماموران كلانتري 16 انديشه مشخص شد هر دو دستگاه خودرو، داراي سابقه سرقت بوده و متهمان پس از تشكيل پرونده براي بررسي بيشتر موضوع به پليس آگاهي انتقال داده شدند.

خيرخواهان بيان كرد: باآغاز تحقيقات ماموران پليس آگاهي و بازجويي‌هاي انجام شده از متهمان، سرانجام يكي از سارقان لب به اعتراف گشود و اظهار كرد: از حدود 2 ماه پيش با تشكيل يك باند10 نفره كه از سوي يكي ازسارقان حرفه‌اي تحت آموزش و تعليم قرارگرفته بوديم در سطح استان تهران اقدام به سرقت كرده و تاكنون به بيش از 17 فقره سرقت خودرو و 50 فقره سرقت داخل خودرو دست زده‌ايم كه نمونه آن سرقت خودروي آموزشگاه رانندگي بوده است كه پس از سرقت آن، يك رشته دستبند، يك عددفانسقه و يك دستگاه بي سيم در داخل خودرو به جاي گذاشتيم.

فرمانده انتظامي شهرستان شهريار تصريح كرد: با اعتراف سارقان خودرو، تحقيقات وارد مرحله جديدي شد و 3 نفر ديگراز اعضاي اين باند در مارليك كرج دستگير و براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شدند.

متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: